Aktualności

CUSTOMER EXPERIENCE A BIZNES

Doświadczenia klienta z daną firmą są priorytetowym elementem wpływającym na dynamikę współczesnych firm, ale są również nie lada wyzwaniem dla ich właścicieli. Od customer experience często zależy sukces marki, ponieważ w znacznym stopniu oddziałuje na jej wizerunek – przeżycia, odczucia i emocje klienta budują w nim konkretne skojarzenia z przedsiębiorstwem.

Brzmi to prosto. Wystarczy dbać o reputację, a zainteresowani będą gnać do naszej oferty. Niestety nie jest to takie proste, a właściciele firm często nie zdają sobie sprawy, jak w prawidłowy sposób kreować doświadczenia klienta. Niezadowolony konsument ma pełne prawo do wyrażenia swojej nieprzychylnej opinii w Internecie, a jak wiadomo, jest to medium dostępne dla niezliczonej liczby użytkowników.

Każdy przedsiębiorca chce, by rekomendacje pojawiały się jak najczęściej, jednak nawet w najbardziej konkurencyjnych firmach od czasu do czasu pojawi się negatywny komentarz. Sytuacja przekształca się w bardziej problematyczną, gdy nieprzychylnych opinii jest aż nadto, dlatego na każdym etapie rozwoju firmy warto badać poziom zadowolenia klienta – a pomóc w tym może kwestionariusz ankiety.

Tworzenie wartościowych ankiet to pewnego rodzaju klucz do sukcesu. Dobrze dobrane pytania generują odpowiedzi, które dają wyraźny ogląd na biznesową sytuację danej marki. Łatwiej zweryfikować doświadczenia klienta (ang. customer experience) i wyciągnąć z nich satysfakcjonujące wnioski za pomocą ankiet, które można przygotować w wielu narzędziach – m.in. w nowatorskiej aplikacji Fixback.

Została ona powołana do życia z myślą o przedsiębiorcach, wspomagając biznes na wielu płaszczyznach – Fixback nie tylko pozwala stworzyć rzetelny kwestionariusz ankiety, umożliwiający badanie satysfakcji konsumenta, ale także daje możliwość pozyskiwania większej ilości pozytywnych opinii w sieci. Nie od dziś wiadomo, że rekomendacje mają realny wpływ na wizerunek każdej firmy, dlatego warto wdrażać strategie z myślą o customer experience.

Jak działa platforma? Wystarczy, że klient zeskanuje kod QR telefonem, rozwiąże kwestionariusz ankiety, a przychylne referencje automatycznie zostaną przekierowane do wybranych mediów (jak np. Facebook), a negatywne pozostaną do wglądu właściciela. Razem z Fixback generowanie ankiet oraz zdobywanie opinii w sieci nigdy nie było łatwiejsze.